15 December, 2015

Referenskunder

TaxiKurir berättar om kvalitet och effekt

Vi på TaxiKurir genomför en rad aktiviteter med CMPartner som ger oss många konkreta leads att följa upp i vår marknadsbearbetning.

Att kommunicera med våra potentiella kunder direkt via e-postkampanjer är ett väldigt kostnadseffektivt sätt att skapa leads till vår säljkår. En förutsättning för detta är att e-postadressernas håller bra kvalitet. Säljkårens uppföljningsarbete är enkelt eftersom de data som CMPartner tillhandahåller efter utskicken håller mycket god kvalitet och ger oss en effektivare kundbearbetning.

Samtliga marknadsaktiviteter som vi på TaxiKurir Stockholm genomför ska hålla hög kvalitet och ge goda resultat, det är därför vi väljer CMPartner som helhetsleverantör av våra e-postkampanjer.

Som marknadschef på TaxiKurir Stockholm kan jag verkligen rekommendera CMPartner som leverantör av e-postmarknadsföring.

Kenneth Holm,
TaxiKurir i Stockholm AB

Vi ökade försäljningen med 59 %

Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med CMPartner. Vid valet av CMPartner var det viktigt att företaget följer Swedmas riktlinjer för nyhetsbrev och e-postmarknadsföring. Detta har avsevärt ökat kvaliteten på vår e-postmarknadsföring med ökad goodwill som naturlig följd.

Vi har gjort ett antal e-postkampanjer med CMPartner. Resultatet är en stor ökning av kvalitativa besökare på vår hemsida och att försäljningen steg med 59 % en vecka i mars 2015. Vi kan varmt rekommendera CMPartner.

Niklas Torebring,
Torebrings Grossist AB

 

Dessa e-postadresser har lett till lyckosamma insamlingar

Hand in Hand har jobbat med CMPartner och köpt e-postadresser som vi använt i kampanjer för att hitta samarbetspartners i vårt arbete med att genom utbildning, affärsträning och företagande bekämpa extrem fattigdom.

Dessa e-postadresser har lett till lyckosamma insamlingar och vi kan rekommendera CMPartner som en duktig och kompetent partner gällande adresser.

Måste säga att jag är imponerad av deras kvalité på adresser där vi får extremt få studsar/returer på utskicken.

Richard Nordström
T.f. Generalsekreterare Hand in Hand Sweden

Vi sänkte vår marknadsföringsbudget med 38 000 kr

Vi har testat ett antal leverantörer när det gäller e-postkampanjer och har nu valt att enbart arbeta med CMPartner. Kampanjerna som de hjälpt oss med har gett överlägset bäst resultat. Vi ser det klart och tydligt då vi sänkte vår marknadsföringsbudget med 38 000 kr och ökade omsättningen med 10 %.

Att CMPartner följer Swedmas regler och riktlinjer känns tryggt. Deras e-postadresser håller hög kvalitet vilket också är viktigt för oss. Dessutom är rapporterna tydliga och den informationen vi får efter utskicken är riktigt bra och värdefull. CMPartner är lösningsorienterade och ger alltid snabb och professionell service.

Tony Nilsson,
Solberga Konfektyrfabrik AB