4 April, 2017

E-postmarknadsföring

E-postmarknadsföring: Varma leads och nya kunder

E-postmarknadsföringGenom riktad e-postmarknadsföring kommunicerar du direkt med beslutsfattare på företag inom en noga utvald målgrupp. E-postmarknadsföring är ett framgångsrikt sätt att skaffa leads till dina säljare, fylla ditt klassrum eller sälja dina produkter. Att genomföra en e-postkampanj går snabbt och smidigt och är mycket kostnadseffektivt. Vi hjälper dig från start till mål.

Efter utskicket får du en statistikrapport och kontaktuppgifter till alla de beslutsfattare som varit aktiva i ditt e-postutskick. Med ett enda utskick kan vi potentiellt ge dig hundratals leads att bearbeta.

Varma leads via e-postkampanjer
Prata direkt med beslutsfattare
Fullserviceuppdrag

 

Kontakta oss för en kostnadsfri rådgivning!

Ring 08-562 325 02, mejla oss på [email protected] eller fyll i kontaktformuläret nedan.

 

Varma leads till din säljkår

Efter utskicket får du en statistikrapport och kontaktuppgifter till alla de beslutsfattare som varit aktiva i ditt e-postutskick. Med ett enda utskick kan vi potentiellt ge dig hundratals leads att bearbeta.

Uppföljningen består av:

  • Statistikrapport
  • Lista med mottagare som öppnat ditt utskick
  • Lista med mottagare som klickat i ditt utskick

Det är viktigt att du följer upp dina e-postkampanjer och utvärderar resultatet. Vi hjälper dig gärna med uppföljning såsom mötesbokning och anmälningar till seminarier och kurser.

 

E-postmarknadsföring mot en relevant målgrupp

Våra urvalsexperter hjälper dig att ta fram en relevant och attraktiv målgrupp av e-postadresser till beslutsfattare på företag i Sverige och Norden. Vi guidar dig även i vilka regler som du behöver förhålla dig till. CMPartner är medlem i Swedma och följer Swedmas etiska regler för b2b-marknadsföring. Vi arbetar med att behålla en mycket hög kvalitet på våra e-postadresser. Genom att kontinuerligt samla in, rätta och uppdatera vår databas uppgår andelen hårda studsar endast till någon enstaka procent. Detta gör att vi förmodligen har bäst kvalitet av alla e-postleverantörer.

Målgruppsurvalet kan göras utifrån ett stort antal parametrar.

40-tal titlar, bland annat:
• Styrelseordförande
• Vd
• Marknadschef
• Ekonomichef
• Försäljningschef
• IT-chef
• Personalchef
• Produktionschef
• Informationschef
• Teknisk chef

Region
• Land
• Län
• Ort
• Kommun
• Postnummer

Branscher
Du kan välja bland ett stort antal branscher utifrån Svensk näringsgrensindelning (SNI 2007) Bäst träffsäkerhet i branschen!

Ekonomiska nyckeltal
Exempelvis omsättning, resultat och antal anställda

 

Nöjda kunder

Vårt kvalitetsarbete har genom åren gett oss många nöjda kunder.

”Vi har gjort ett antal e-postkampanjer med CMPartner. Resultatet är en stor ökning av kvalitativa besökare på vår hemsida och att försäljningen steg med 59 % en vecka i mars 2015. Vi kan varmt rekommendera CMPartner.”

Niklas Torebring,
Torebrings Grossist AB

”Vi har testat ett antal leverantörer när det gäller e-postkampanjer och har nu valt att enbart arbeta med CMPartner. Kampanjerna som de hjälpt oss med har gett överlägset bäst resultat. Vi ser det klart och tydligt då vi sänkte vår marknadsföringsbudget med 38 000 kr och ökade omsättningen med 10 %.”

Tony Nilsson,
Solberga Konfektyrfabrik AB

Kontaktformulär