17 March, 2017

CRM-integration

Ta kontroll över ditt CRM-system

Ta kontroll över innehållet i ditt CRM-system med en kostnadseffektiv CRM-integration. Med vår integrerade API-lösning har du alltid aktuell och kvalitetssäkrad marknadsinformation i ditt CRM-system. Integrationen innebär att ditt system kommunicerar direkt med vår databas. På så sätt kan du uppdatera och komplettera din marknadsinformation automatiskt och även hämta hem svenska eller nordiska prospekts från våra databaser i realtid.

 

Kontakta oss för en kostnadsfri rådgivning!

Ring 08-562 325 02, mejla oss på [email protected] eller fyll i kontaktformuläret nedan.

 

CRM-integration: Marknadsinformation när och hur du vill

När vi frågat företag hur de prioriterar sitt ditt arbete med att hålla sitt affärssystem uppdaterat blev det övergripande svaret att det tar mer tid än vad man tror. Att det prioriteras ned i det dagliga arbetet och att detta leder till att marknadsinformationen i systemet tappar relevans och blir inaktuell. Felaktigheterna i systemen skapar irritation och ineffektivitet i den löpande verksamheten.

Genom en integration med vår databas har du möjligt att söka på bland annat företag, beslutsfattare, finansiell information, nyckeltal och SNI-koder. Det betyder att man som användare med en enkel sökning direkt i systemet kan få reda på vilka företag som finns inom den efterfrågade kategorin och med en knapptryckning även importera dessa uppgifter in i systemet.

Information som kan importeras:

  • Namn på beslutsfattare
  • Kontaktinformation
  • E-postadresser ([email protected])
  • Finansiell information
  • Branschkodsinformation (SNI)

Partnersamarbete

Vi samarbetar med Actly som byggt API-lösningarna med våra data som grund. Deras system heter Connect och Connect Enterprise som är applikationer avsedda att användas i bl.a. Salesforce. Till våra samarbetspartner hör också Amesto som byggt API för SuperOffice och deras Business Search. Det finns även stöd för vår API-lösning i SugarCRM.

Kontaktformulär